En resa till en annan plats
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

En resa till en annan plats

Forum för onlinebaserat rollspel.
 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Vårt eget forum

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Micro Monkey

Micro Monkey


Antal inlägg : 43
Join date : 09-10-13
Age : 36
Ort : Vendelsö

Character sheet
Hit Points:
Vårt eget forum Left_bar_bleue1000/1000Vårt eget forum Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Vårt eget forum Empty
InläggRubrik: Vårt eget forum   Vårt eget forum Icon_minitimetis okt 13, 2009 7:22 pm

Som jag förstått är detta vårat egena forum Cool ... eller?

Gissar att vi kommer ha spamat sönder det totalt efter bara några veckor. AJa men hur är planen med det hela, gissar att du kan dina grejer Filip och det var ganska enkelt att fixa detta forum. Men det måste tagit en jävla bra tid. Bra verkar det vara allafall.

Men jag undrar den stora planen alla har om detta forum. Ska vi tillåta alla rollspelare vi känner att få registrera sig och kanske vara med i kommande äventyr. . . eller är detta forum privat bara för oss?

Är forumet bara tillför steam punkt rollspelet eller kommer vi spela andra rollspel över detta forum i framtiden?
Jag har nämligen några ideer själv egna rollspel jag skulle vilja spela, men det är får vänta ett bra tag.
Till överst på sidan Gå ner
Filip
Admin
Filip


Antal inlägg : 78
Join date : 09-10-11
Age : 31
Ort : Vendelsö

Character sheet
Hit Points:
Vårt eget forum Left_bar_bleue1000/1000Vårt eget forum Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Vårt eget forum Empty
InläggRubrik: Sv: Vårt eget forum   Vårt eget forum Icon_minitimetis okt 13, 2009 7:31 pm

Tja, jag har inte gjort det själv, det är ett gratis förbeställt forum. Jag har dock mixtrat med tärningar och charactersheets hela dagen.

Det är helt och hållet menat för detta äventyr, om det blir någonting annat senare kan jag inte stå ansvarig för det. Detsamma gäller fler medlemmar.
Till överst på sidan Gå ner
http://steampunk.roflforum.net
Micro Monkey

Micro Monkey


Antal inlägg : 43
Join date : 09-10-13
Age : 36
Ort : Vendelsö

Character sheet
Hit Points:
Vårt eget forum Left_bar_bleue1000/1000Vårt eget forum Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Vårt eget forum Empty
InläggRubrik: Sv: Vårt eget forum   Vårt eget forum Icon_minitimeons okt 14, 2009 8:32 am

Okej ett grattis forum det var en bra grej, och jag som trodde att du lärt dig något på teknik allafall geek .
Bra forum är det allafall cheers .

Men vi kan ju alla tillsammans försöka hålla att det inte kommer in folk som inte ska vara här, om det är det vi vill. För min del spelar det ingen jätte stor roll bara det är folk som inte kommer spama. Desto fler folk desto roligare kan det ju också bli men det skulle kanske också vara skönt om det bara var vi som spelar rollspel här.

Det är inte någon ända person som ska ansvara eller bestämma detta, mer något vi alla kan bestäma och hålla tillsammans. Kanske en lite svår fråga.
Men om det är något alla är intrisserade av kan ni svara vad ni vill.


Senast ändrad av Micro Monkey den ons okt 14, 2009 9:17 am, ändrad totalt 1 gång
Till överst på sidan Gå ner
Filip
Admin
Filip


Antal inlägg : 78
Join date : 09-10-11
Age : 31
Ort : Vendelsö

Character sheet
Hit Points:
Vårt eget forum Left_bar_bleue1000/1000Vårt eget forum Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Vårt eget forum Empty
InläggRubrik: Sv: Vårt eget forum   Vårt eget forum Icon_minitimeons okt 14, 2009 8:41 am

Just nu är det så (tror jag) att bara vi kan skriva på forumet. Jag har inte gett alla rättigheten att skriva överallt utan gett grupperna (anledningen till att era namn är färgade) rättigheter att skriva. Så om folk vill skriva får de ta det genom mig först.
Till överst på sidan Gå ner
http://steampunk.roflforum.net
Micro Monkey

Micro Monkey


Antal inlägg : 43
Join date : 09-10-13
Age : 36
Ort : Vendelsö

Character sheet
Hit Points:
Vårt eget forum Left_bar_bleue1000/1000Vårt eget forum Empty_bar_bleue  (1000/1000)

Vårt eget forum Empty
InläggRubrik: Sv: Vårt eget forum   Vårt eget forum Icon_minitimeons okt 14, 2009 9:26 am

Det var ett bra system, därför kunde inte jag skriva först när jag kom in hitt alltså.

Bra då kan visa få komma in och läsa det vi skriver men kanske inte alla får tillsåtelse att skriva om de inte ska vara delaktiga i något äventyr...

Aja det blir nog bra.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vårt eget forum Empty
InläggRubrik: Sv: Vårt eget forum   Vårt eget forum Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Vårt eget forum
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
En resa till en annan plats :: Annat :: Random-
Hoppa till: